ADATA کا نیا میموری کارڈ SSDs سے زیادہ تیز ہے۔

0
94

اس میموری کارڈ کو پریمیئر ایکسٹریم SDXC SD 7.0 ایکسپریس کارڈ کہا جاتا ہے اور یہ PCIe Gen 3 انٹرفیس استعمال کرے گا۔ یہ بالترتیب 800MB اور 700MB کی پڑھنے اور لکھنے کی رفتار کو مار سکتا ہے۔ یہ تیز رفتار اسٹوریج کے لیے پی سی گیمنگ میں استعمال ہونے والے اوسط SATA SSDs سے تقریبا times 1.5 گنا زیادہ تیز ہے۔

لیکن جب UHS-II SD اور UHS-I SD انٹرفیس کا استعمال کرتے ہوئے مرکزی دھارے کے SD کارڈوں سے موازنہ کیا جائے تو یہ تقریبا7 2.7 سے 8 گنا زیادہ تیز ہے۔ اگرچہ سب سے اچھی بات یہ ہے کہ یہ پرانے آلات اور بندرگاہوں کے ساتھ پسماندہ مطابقت رکھتا ہے ، لہذا آپ بہت تیز رفتار سے لطف اندوز ہوتے ہوئے اپنا تمام پرانا ڈیٹا رکھ سکتے ہیں۔

یہ کہنے کی ضرورت نہیں کہ ایس ڈی ایکسپریس کارڈ معیاری ایسڈی کارڈوں سے ایک انقلابی اپ گریڈ ہیں جو کیمروں ، اسمارٹ فونز ، لیپ ٹاپ وغیرہ میں استعمال ہوتے ہیں۔

ایس ڈی ایکسپریس اور مائیکرو ایس ڈی ایکسپریس 7.0 ایک ہزار ایم بی پی ایس کی زیادہ سے زیادہ پڑھنے کی رفتار کو مارے گی۔ تاہم ، اڈاٹا کی آنے والی ایس ڈی ایکسپریس 8.0 دوہری پی سی آئی لینوں کا استعمال کرتے ہوئے ذہن کو متاثر کرنے والی 2.1 جی بی پی ایس پڑھنے کی رفتار کو ایک چھوٹے سے نقوش میں مارے گی۔

لیکن یہ وہیں نہیں رکتا ، کیونکہ تیز ترین ایس ڈی ایکسپریس 8.0 کے نفاذ سے توقع کی جاتی ہے کہ جب متعارف کرایا جائے تو 4GBps چونکا دے گا۔

اڈاٹا نے یہ نہیں بتایا کہ کارڈ کب فروخت ہوگا یا اس کی قیمت کتنی ہوگی ، اس لیے ہمیں اس معلومات کے لیے تھوڑی دیر انتظار کرنا پڑے گا۔

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں